My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

syafika rafiee .18. tengs visit my simple blog . =)


kesan kaki .!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: syafika rafiee
Others:   


Thursday, June 6, 2013

move on? dahh cuba sehabis baik. ==' hahahahahhaahaha.aku dah cakap, aku tanak tengok hang bersweet-2 bagaii tu,so aku unfollow lah balik.tak kisahlah.aku dah try lupakan hang.cane aku nak lupakan hang kalau dalam bilik aku penuh dgn barang hg bagii..erm,takdela penuh,suku je. -.- cane aku nak lupakan hg kalau setiap malam teddy bear yang aku peluk,cium,tendang,tindih,nyenyakkan aku tidur tu dapat darpada kau. :(
kalau boleh aku nak aku ni hilang ingatan. hmmph. manee tau kotkot lepas aku update ni,aku accident. x'D hahahahaaa.bye

No comments:

Post a Comment