My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

syafika rafiee .18. tengs visit my simple blog . =)


kesan kaki .!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: syafika rafiee
Others:   


Friday, July 19, 2013

EX

19/7/2013

aku terjumpa ex aku.hakeem. hahahahaha.aku ternampak dia dgn girlfrend baru dia.rancak dia sembang sambil jalan. :')baru tak baru.lama jugak depa stay.satu skolah.slalu jumpa.lawaknya,nama syafiqa jugak. :3 first boyfriend,first ex.cinta monyet zaman form 3.. booo saya boo saya cepat !

haritu,dahlama..aku text dia.yelah,waktu tu manada wechat,whatsapp,line,kakao semua tu..

aku:hye.assalammualaikum
dia:hye.sape ni?
aku:sye..syafika lah. :)
dia: sayang janganlah mainmain..
aku: he call me sayang.awhh.. ! ^^ *dalam hati* aku lupa nama gf dia syafika jugak. hmm :(
aku: sye tak main main. 
dia:janganlah mainmain.no spe 'syg' pakai ni?
aku:sye.syafika rafiee lah awak..

the end.

No comments:

Post a Comment