My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

syafika rafiee .18. tengs visit my simple blog . =)


kesan kaki .!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: syafika rafiee
Others:   


Monday, September 30, 2013

spm ... coming soon.....

assalammualaikum....

trial dah habis. SPM menunggu .sebulan je lagi. habis tu,habis dah gelaran aku sebagai seorang pelajar.
k .. bukan itu tujuan aku nak update ni.

aku geram . geram duduk dalam rumah ni. ye,memang bukan aku sorang yang alami dunia macam ni.ramai kat luar sana. tak salahkan untuk aku cerita kat sini.sekurang-kurangnya hilang jugak stress aku.


jap bagi aku fikir kejap.








ohya, takpalah.aku malas nak cerita kat sini.
aku tak terfikir nak tinggalkan keluarga kalau betul result aku bagus nanti aku nak belajar.
kalau boleh,taknak jauh dari keluarga.
bila fikir dua kali,

memang patut aku jauh dari keluarga.

tak adelah aku menyusahkan diorang sangat.

aku boleh hidup berdikari lah.
jangan pandang aku bawah sangat
itu,takdelah 5 tahun sekolah 5 tahun aku keje g kem sekolah.
selamat kan aku?
itu pun takmau percaya lagi.

ingat best ke jadi anak bongsu ni.
kakak,abang,ayah,mak tak percaya kan kita tau.
diorang fikir kita ni tak reti buad itu ini tahu?
seksa tau?tau tak?
argh

No comments:

Post a Comment