My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

syafika rafiee .18. tengs visit my simple blog . =)


kesan kaki .!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: syafika rafiee
Others:   


Saturday, November 2, 2013

hala tuju

hala tuju yang pertama .. semua ni aku kena tunggu lepas result. tapii.okay,

pertama... aku nak sambung belajar.ayah pun nak tengok aku sambung belajar. Dulu,mak pun bersungguh suruh aku sambung belajar lepas je dapat keputusan spm.. tapi sekarang,mak macam tak galakkan. sebab ,aku tengok cara mak macam nak sangat aku jadi polis. kenapa aku cakap macam tu? sebab aku tengok mak bersungguh suruh aku control makan.marah aku bila aku berlebihan makan tu. = =' . tapi takpa.mak nak sangat anak anak dia kerja kerajaan. dan aku salah satunya harapan terakhir.mula2,minat aku memang ke arah mak.iatu,meniaga.tapi lama-2 aku rasa..... baik aku sambung belajar untuk ambik course bukan dalam business.pastu,bila ingat lagi sekali.....mak macam push aku jadi polis.ayah pernah cerita pasal dia kat aku.dia kata umur 18 dia dah start jadi polis. weiiiii. takmau ahh.muda sangat dah bekerja. tak rasa remaja langsung kot.haha! tahh.tengoklah cemana.tengok rezeki masing-2. lagi 3 hari je pun.masa ni yang aku duk tunggu-2 slama ni.haa.ni dia lah tarikhnya. doakan aku . tak sebagus pelajar cemerlang? asal capai target.itu pun aku dah bersyukur.insyallah,lebih target aku ,tak suda sudahla senyum aku Amin :)

No comments:

Post a Comment