My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

syafika rafiee .18. tengs visit my simple blog . =)


kesan kaki .!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: syafika rafiee
Others:   


Thursday, December 5, 2013


nak mula dengan letak gambar.....


kejap





















mulai harini dah takde gelaran pelajar sekolah. mulai harini dah takde nak ikut mana mana kem dengan kawan.mulai harini dah takde ama nak ikut aku balik.mulai harini dah takde penat buat latihan hoki .mulai harini dah takde pergi mana-2 untuk ceramah sebelum exam.aku akan rindu saat kita gelak tawa,belajar,gaduh,kena denda,kena marah dengan cikgu fasal masuk lambat. aku akan rindu saat kita kena kejar dengan pn.Moi kes masuk lambat sebab masuk rumah hantu. aku akan rindu masa masa kita makan sama sama kat kantin. makan masakkan pak Anjang.aku akan rindu semua tu. aku sayang tahun ni. tahun akhir yang dapat guru kelas aku rasa paling cool tahun ni. sebab dia rilek. tak marah pasal kelas .tak merungut. tak. ! maybe sebab dia lelaki. dia pandai kawal. en.Yusri ni, dari dia bujang sampailah jadi bapak orang dia still dengan kiteorang. aku ingat lagi masa dia mula-2 masuk sekolah convent. dia ganti enHilmi untuk geografi. dia punya nervous tu masyallah. gagap gagap dia cakap depan kiteorang. hahaa. dari mula gagap gagap cakap dengan kiteorang sampailah dah berani marah guna bahasa kedah dia dgn kiteorang ni. 

boleh aku nak cerita pasal kawan pulak? first aku mula dengan Jannah, Jannah ni dia kadang annoying sikit.kadang tu dia serious. bila dia mula marah,aku mula nak marah jugak. ahaha.yelah,kita tengah gelak dia suruh diam .bising katanya. tak aci kot.potong stim aku gelak. haha.

keduanya,Cindy. cindy ni ummm dia suka jerit ! panggil jerit. semua dia nak jerit. ihiks. tapi dia dah dua kali datang rumah aku.untuk makan. omomom

ketiga,Syairah. aku senang kawan dengan dia. dia pandai nasihat orang.kadang boleh pakai.kadang tu tak. tapi aku memang selesa kawan dengan dia. muah

keempat,Diva .. salah sorang dari dua pelajar india dari kelas aku. dia ni ... umm.. ape yee. taktau lah nak cakap pasal dia. tapi dia suka pipi aku dia kata. diaaalah yang kata.aku tak. :p

Simmitra, ha dia ni lah sorang dari dua selepas diva pelajar india tu. ihihi. aku suka kacau dia. pasai, dia ni aku buat apa pun dia cuma gelak jee. tapi hati dia aku taktaulah. :p

pei wen... dia ni aku selalu ada rasa nak kacau dia tapi takde chance. sebab bila aku tanya benda tak patut kat dia ,dia selalu kata "apa dia!" garang gilaa. tak berani aku. haha

aqilah, hihi. geng makan. eh? :p dia ni bila buat sembang dengan dia memang terbaik !

minqi , pernah gaduh sekejap dengan dia. kes apa pun aku dah lupa. tapi dia ni pemurah eh yeke? dia pernah belanja mcD untuk breakfast kat trip KL tahun lepas. tapi,duit kelas memang payah nak bayor nye.  dia most popular dalam kelas. pasai, cikgu selalu tanya pasai dia...... famous ah tu kan. haha

Cmin, sama. dia ni kalau ajak wechat dia balas tak cukup jari aku nak taip. laju bebenor. tapi dia minat korea. aku tak. so takleh nak sekepala sangat. haha. comel bila dia sebut "eh dut". hahaha


atikah, dia pun sama. aku suka kacau dia dengan cara cari pasal. haha. aku suka panggil dia banyak kali . saja nak tengok dia marah. ekekeke

Zahidah, apak ah dia kaya. tapi dia sangat sangat tak belagak k. aku suka cara dia. hihihi. dia ni straight kadang kadang tu. orang melawak dia serius semedang. humph!

Vivian . yut sun tahu? haa. kedai family dia lahtu. dia ni cute. kadang kadang annoying. kadang kadang baik. dia ni pun sama, dua kali datang rumah aku. untuk makan raya. ihihi. pastu,bapakaku cukup berkenan dengan dia sebab dia ni asal nampak apak aku jee " hye uncle" . jerit woi. bukannya hye slow slow. haha. hyper. cute. 

Zalikha. tahu dia famous dengan nama apa? Labu ! haaa. nak cakap ape err pasal dia. takde idea aaa :(
dia pandai.okaybye


Ama, dia suka ikut aku balik. dan aku selalu keluar dengan dia. eh,tak selalu. kebanyakkannya dengan dia lah. haaa. 

 Jo. Diana. kenapa Jo? kau sebuk nak tau pesal? hahahaha . aku kerap pergi rumah dia. hihi . dia kaki gayut. :p


penatnya crita pasal kawan kelas. aaaaaaaaaaa. esok ade bbq . class dinner untuk kali ketiga untuk tahun ni. tak sabar ! harap kalini paling best. paling enjoy. yelah, seronok tanpa ingat homework dengan exam ! wiwiwiwiw. 


Farah, kawan bukan sekelas paling rapat. aku selalu kalau nak bagi hilang sedih, aku cari dia. dia baik. selalu ingatkan aku untuk study study study dan study. takde mende lain ke. :p datang rumah aku pernah. dah 3 kali ke dua ntah. aku pun lupa dah. haha. konon nak study. tapi ade sekali tu dia tertidur. pestime eh aku tengok dia tido . pastu ,dia kuat bebel. bluek. 


tahun ni aku banyak sedih.tahun lepas,aku dapat adik. hihi. adik farah tu lah adik aku. tapi tu dulu. dulu lah. 
@ sunway piramid

@ mcD sunway piramid


hahaha sedih nih. sedih. :(  okaybye



oh jap, Hana ! kawan paling kiut. :p  dia baik. dahla baik. pandai pulak tu. nak tengok kiut dia tahap mana? jap......









No comments:

Post a Comment