My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

syafika rafiee .18. tengs visit my simple blog . =)


kesan kaki .!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: syafika rafiee
Others:   


Sunday, May 25, 2014

selalu orang cakap " buat apa bermasam muka. buat apa bergaduh. kawan sejak sekolah rendah"
selalu gak orang cakap " kau dah kenal dia lama , seolah olah kau baru kenal dia 2 3 bualan" orang salu gak cakap, " keras hati. ketegaq. cuba lah berbaik"
slow talk ni. korang tak kenal dia lagi macamna aku kenal dia. dan korang tak rasa lagi apa yang aku dah kena dari dia. bagus tu penyabar. orang jahat macam aku memang tak penyabar. korang air berkawan dengan api. memang bole reda. aku api dan berkawan dengan api. jangan pernah nak satukan balik hubungan jahanam kiterang. memang tak terlintas langsung nak ada tali persahabatan langsung. aku dah serik. aku ulang dari haritu aku dah serik. sebab aku kenal dialah aku buat macamtu. aku tak bodoh okay. orang semua cakap pilih sahabat yang betul. cari kawan dahulu. mungkin korang tak nampak buruk seburuk sebusuk aku lagi. aku ni teruk. hampa still kawan. sebab tu aku sayang yang mana kawan dengan aku. padahal aku dah tahu disekeliling orang dekat dengan aku ni sebenarnya tak suka aku pun. biasalah. dalam hidup tak semua suka kita. mungkin dah 18 tahun ni, mungkin aku dah cukup matang aku dah boleh fikir mana baik buruk. dan mana aku patut rapat . dan yang mana aku tak patut share semua benda dah. dalam masa 18 tahun ni jugak. aku dah kenal bermacam orang. belum 20 30 tahun lagi. dunia. semua dah berubah. pemikiran pun jugak mungkin.

so janganlah salahkan aku. aku tahu aku jahat. aku cerita. bukan jaja. aku jenis, orang tak ajak nak sentap. tapi aku cepat cepat kawal diri buat macam alah. pebenda tu. tak ajak pun takpe. cakap fikirlah dulu. keluar dengan diorang tak ajak hang pasal aku yang plan. dah aku plan ajak keluar takkan nak ajak hang. fikirlah sama. aku cuma ada cakap, "fine fine tak ajak keluar sekali". aku gurau tu. takkan tak kenal aku. aku tak kisah lah semua tu dah. hahaa

aku kena jugak cakap benda ni. aku dah taktahan lah. taktahan orang fikir tak elok kat aku. cukup aa dari dulu buat aku macamtu. janganlah sekarang pun nak buat lagi. aku kenal lah. stalk pakai acc orang lain. bukan dari mulut dia. sebab apa? sebab orang acc yang hg guna tu takpernah fav tweet aku. HAHAHA,. aku tegur mesti dia reply. tapi kau guna , tak reply. hahahah.  aku cakap. sebab aku tau kau akan stalk blog aku. hihihi *perli

"padan muka hang karma hits you back"

ok fine. alhamdullilah. kalau aku tak kena karma ni kira aku tak sedar diri lagi. tak macamni. sebab kononya karma berbalik pada aku , aku sedar dah diri aku ni cemana. usah dikau risau. HAHAHAHSETANHAHAHAHAHA

No comments:

Post a Comment