My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

syafika rafiee .18. tengs visit my simple blog . =)


kesan kaki .!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: syafika rafiee
Others:   


Friday, July 26, 2013

:'Dsi bongsu

aku dah tahu kenapa mak kadang-2 bezakan aku dengan abang. hmmmmmm. :) kadang kadang,aku tak boleh terasa.sebab bukan mak aku sorang jenis macam tu. tapi,dalam diam sebenarnya mak lebihkan aku jugak.cuma tak tunjuk kat abg-2 aku.yela,yg sorang tu ngado sikid. orang kata,anak kedua nih gedik. eh? haha.tak semualah sebenarnya. :)  udin,abang yang aku rapat gilaaa tu aku rasa dia tu mempunyai ciri ciri seorang abang yg penyayang. ahaha. yang abang aku sorang lagi tu, aku rasa........ dia pandai jaga aku dalam bab makan. eh? hahaha. yela,time tak puasa,kalau mak ayah takde, keje memasak jaaaaa. okay.kakak pun sama. act,dia nak p mana kalau tak igt aku x sah.mesti dia igt.walaaaaaa. best jugak anak bongsu nih. :P

gaduh gaduh dia dgn aku,aku susah dia tolong. :")

No comments:

Post a Comment