My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

syafika rafiee .18. tengs visit my simple blog . =)


kesan kaki .!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: syafika rafiee
Others:   


Thursday, August 15, 2013

bestfriend

ada yang tanya aku.. sape bestfriend hang sebenarnya wei? aku pun,'haaa.bestfriend.tah.taktau laa'. betul.apa tu istilah bff pun aku taktau. :( aku kawan dengan semua orang.semua orang kawan aku.aku nak kawan diorang sampai bila-2.aku tanak putuskan hubungan 'kawan' ni lepas je dari spm.aku sayang diorang.:) diorang tak suka aku,aku kisah.tapi nak buad macam mana.tu hak diorang.yang penting aku sunyi tanpa kawan.sebab tu aku tak nak kisah diorang suke atau tak kat aku
kakak:ika,hang keluar dengan dia,hang lupa kawan-2 hang eh..
aku: manada.tak lupa pun.kawan lagi apa.
*dalam hati"tertanya,kesah ke depa aku keluar dgn orang lain.kesah ke depa aku lupa depa.kesah ke depa aku ni tak jumpa depa. "

aku sayang diorang.esc,yang selalu teman aku,Ama .yang aku selalu pegi rumah,Jo,Jannah. :*

hidup ni,kawan itu penting.keluarga paling penting.bagi aku,kawan ialah keluarga kedua. 
Salam.

No comments:

Post a Comment