My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

syafika rafiee .18. tengs visit my simple blog . =)


kesan kaki .!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: syafika rafiee
Others:   


Friday, January 31, 2014






1/2/2014

esok kakak balik pahang balik. nak sedih buat apa. dia pergi rumah dia balik je pun. lewsss. tak sedih haih. tak. agagaga.
bila ingat balik, aku ni yang jenis dapat pilihan kedua , tapi tak gunakan dengan baik. yelah, dulu masa kakak first first kena p pahang. teriak yaRabbi. teruks nak mampuih. hari hari rindu dia. pastu brapa tahun lepas tu, dia balik taiping balik. so , time aku seronok . tapi dalam masa yang sama, hari hari gaduh. dulu duk rindu sangat pastu duk gaduh pulak bila dekat. gaduh bukan sikit. teruk gak aa. hahahhaharr. then, kalini dia betul2 balik sana dah. balik taiping pun bila ada cuti je. :') nampak. nilah namanya dapat peluang kedua tak hargai. haihhhh.


siak gila bulan ni. bayangkan, orang kita suka dan kawan kita dapat rapat dengan dia. dan hampir nak ke bercinta pun. takpe sebenarnya. aku tak sedih mana pun. macam aku cakap, aku bukan lah serius bila minat lelaki ni. hahahah. 

dan tolong bayangkan juga, orang yang duk selalu cakap dia perlukan aku masa susah. tapi sebenarnya tak. ohkay. masa susah, tak cari aku. takpe. masa senang pun kadang2 dilupakan. okay,aku tak suka yang tu .
dan , dari segi apa aku tweet , kau tak perasan atau buat buat tak nampak? straight harini aku tweet pasal aku rasa sedih. dan kau langsung tak mention aku tanya, 'ok ke tak?' ada ape ape tak kena ke'? . takde. dan dalam masa yang sama , kau tanya kat orang lain. aku tahu lah kalau ye pun sayang dia, jangan buat aku macam ni. aku ada perasaan jugak. kalau kau nak tahu lah, tiap masa aku cuba lupakan kau. dan aku cuba untuk tak amik tau pasal kau. dan jugak aku cuba untuk benci kau. tapi , tak boleh. aku terpaksa salahkan hati aku.

banyak betul benda tak kena bulan ni. dan ada yang tengah bertepuk tangan dengan hidup aku sekarang ni lepas apa yang dia baca. hahahaha! tak selamnya akan aku rasa macamni.

aku akan deac twitter sementara manusia manusia yang penyebab mood aku down ni ada. tak lama. # ke $ hari ja.

okay.kakak balik dah. chaww !

No comments:

Post a Comment