My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

syafika rafiee .18. tengs visit my simple blog . =)


kesan kaki .!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: syafika rafiee
Others:   


Friday, January 24, 2014

entry pertama untuk tahun 2014 ...


kopipes
kopipes

kurang dari dua bulan lagi. ........... doakan aku untuk dapat result yang bagus. amin..


26/12/13

tengok aaa sapa yang datang rumah aku. dan orang terakhir datang rumah lama aku.

.
.
.
.
.
.

                                                              haa, yang ni tak kopipes.

nad. haaa! dia orang terakhir datang rumah lama dan jugak dia first time datang rumah. amekauu. sronok gilaaa babun. xD  mula mula, aku suro Farah datang dan bawak dia skali. tapi ntah cane tah, dia boleh pulak sakit perut semua. last2 dia datang sorang. masa tu... rasa kejap sangat. mana tak kejapnya, dia tidur je banyak kat rumah aku time tu. bangun makan. pastu tido. hahahharrharhar. nanti, nad datang lagi okay? hihihi..
okay,bye...

No comments:

Post a Comment