My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

syafika rafiee .18. tengs visit my simple blog . =)


kesan kaki .!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: syafika rafiee
Others:   


Tuesday, February 11, 2014

kucing

si oren dan si bubu

okay. aku tak sempat nak cerita pasal depa dua ekoq, oren dahpun hilang. :( tak sempat nak cerita. aku sayang oren tu. aku sayang bubu jugak. dua dua ekoq ni, aku jumpa kat tepi jalan. bubu, aku jumpa dekat tong sampah besar dan oren pulak mak jumpa dekat tempat niaga mak. kenapa aku sayang oren? dekat dua bulan aku jaga dia. dari tengkok dia sakit, sampai dah tumbuh bulu baru. mau tak sayang? dia hilang. ... aku salah. aku tertidur masa lepaskan diorang. :'( mungkin ada yang dengki dengan oren dan amek buang dia. kalau ye pun dengki. .. janganlah buang. bagitahu mak atau ayah pasal ape. ni amek buang hak orang. oren tu kecik lagi. ntah dia makan ke tak semalam. bubu selalu sangat dan 'miaw miaw' cari oren. salu pagi2 dia akan gigit2 oren bila bangun tido. takpun dia akan jilat oren. semalam oren hilang, dan semalam jugak cukup 2bulan aku jaga bubu. .. mungkin umur diorang dalam 3-4 bulan. ..




video video
okbye :'(


No comments:

Post a Comment