My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

syafika rafiee .18. tengs visit my simple blog . =)


kesan kaki .!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: syafika rafiee
Others:   


Thursday, February 13, 2014

oren back !

sehari selepas aku mengadu dalam blog fasal oren hilang, dan akhirnya!!!! ayah bawak balik dia. ayah jumpa dia ! yay. Alhadullilah. :D  tak pernah rasa happy tahap gaban camni. yay. oren back.! oren back!  :D

masa ayah balik tu, dari luar ayah macamni

" ika, sini tengok sini, amek ni cepat ! cepat!"

Tuhan je tahu waktu tu aku rasa happy yang lain. lain. hm. :))

dalam masa yang sama, aku fikir. fikir. walaupun aku yang jahil dalam hal agama, tapi Allah tetap bantu aku. Amin. Terima kasih yaAllah. ...

pelan pelan, Insyallah aku akan berubah.

pelan
.
.
.
pelan

bukan TIDAK

tapi
slow
slow.

sikit demi sikit.
Insyallah. ..

No comments:

Post a Comment