My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

syafika rafiee .18. tengs visit my simple blog . =)


kesan kaki .!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: syafika rafiee
Others:   


Monday, June 16, 2014

baby

Alhamdullilah . thanks to mak and ayah. sayang mak ayah sangat sangat sangat sangat.
dapat baby baru. bukan baby orang tapi baby motor. thanks for the yamaha lagenda 115zr. even bukanlah idaman aku. tapi bila dah sampai kedai tu terpandang baby ni terus cakap nak yang ni. nak yang ni jugak. bhahahahahha. yelah. yang aku nak tu. aku boleh lagi sabar tunggu. sebab yang tu besar. aku rasa nak naik pun tak sesuai lagi. yang ni mak ayah support tolong beli. haaaa. amek jelah. nak yang mana. amek je leee. 
first nak guna nama sendiri. tetiba tak cukup umur lagi 20 hari. wkwkwk. ayah tanya boleh sabar tak. and aku geleng banyak kali. kihkih. and thanks again. muackssss



No comments:

Post a Comment