My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

syafika rafiee .18. tengs visit my simple blog . =)


kesan kaki .!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: syafika rafiee
Others:   


Friday, November 14, 2014

2014 dah nak habis woi!




sedar ke tak ni. mimpi ke ni woi? sekejap je wei masa berlalu. tuptup umur aku dah 19. perhhh tuanya hahahahaha



so.... bagi aku chance aaa nak cerita pasal tahun ni. dari pahit ke manis. okay.


yang pahitnya, aku tak dapat sambung mana mana. takpelah. bukan rezeki aku tu :) tunggu je lah memana temuduga kerajaan ke. janji aku boleh kerja. mungkin sikit sikit aku boleh tolong mak. takyah mak nak meniaga dah. biar mak boleh relax. haih :( kalau aku nak sambung mintak lagi tahun depan memang tak aaa kot. dah 19 . nak kan dip result tak layak dah rasanya. kena mula dari bawah amek sijil. then baru dip. habis sampai umur berapa baru nak mula kerja. takpelah. :)


rezeki masing masing kan. aku faham tu. lagipun aku dah tak berapa nak sedih dah tak dapat sambung mana mana. sebab aku terjumpa dgn org senasib dgn aku. malah lagi teruk, yang nak belajar tapi dia pentingkan mak ayah dulu. so dia fikir lebih baik dia kerja. dia fikir keluarga dulu. niat dia baik kan :)

yang manisnya, tahun ni aku dah mula kerja. tapi kenapa aku still menangis kat sana bila kena marah :'( aku malu. gila tak malu. bukan sesaja aku nangis. aku ter k ter. :( padahal derang tak marah aku. just tinggikan suara sikit. maybe dia pun mood kurang baik masa tu. aku faham semua tu. tapi nak buat macam mana aku terrrrr je punn :(  dahla sampai sendu sendu pulak hahahaha k.


yang kedua, tahun ni aku jadi MAKSU! omaigad. gila tak seronok. hahahahahahahah.




call her maira :)





muka marah nawww aku nak selfie dengan dia.





muka habis meluat nak selfie dengan aku. hahahah jual mahal gilaaa. tarik hidung baru tau!











No comments:

Post a Comment