My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

syafika rafiee .18. tengs visit my simple blog . =)


kesan kaki .!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: syafika rafiee
Others:   


Saturday, December 27, 2014

25.12.2011
hari pertama kita bertegur di lama sosial. hari pertama kau warnakan hidup aku yang makin pudar.

6.5.2012- 00.00am
hari pertama aku bergelar kakak. Tuhan je tahu masa tu aku rasa happy sangat. dapat adik yang tak macam sebelum ni. yang selalu ada dengan aku. setiap masalah dan cerita kau dapat tahu sebelum kawan kawan aku. dan kau adalah orang kedua terpenting selepas keluarga.

terima kasih jaga setiap rahsia aku . terima kasih buat aku happy selama 9 bulan tu. terima kasih buat aku rasa aku orang paling bertuah.

orang tak suka tengok kita berdua. ye. as adik angkat dan kakak angkat tapi macam couple. aku tak kisah semua tu. sebab apa, sebab aku tak pernah pun rasa sayang kat budak sebelum ni,


aku tak rindu kau. betul aku cakap. aku tak rindu kau langsung. hati aku tak tipu. mulut aku tak tipu. tapi kenapa setiap pekara yang kita buat dulu, setiap benda setiap lagu aku mesti teringat?

aku bodoh. kau dah banyak buat aku sakit hati. tapi aku still nak teringat teringat kan kau.

aku mintak 2015 aku boleh lupakan kau. lupakan semua benda.



a little love
as long as you love me-backstreet boy


No comments:

Post a Comment