My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

syafika rafiee .18. tengs visit my simple blog . =)


kesan kaki .!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: syafika rafiee
Others:   


Saturday, February 22, 2014

kucen

kucing, binatang paling aku geli dulu. taklah geli mana. tapi bila dia dekat tu rasa geli tu ada. takpun, bila tengah sembang tetiba datang dekat, mau jerit jugaklah.  sekarang, skarang kurang sikit geli dan takut tu pasal aku terfikir nak bela kucing. dah besar pun skarang ni. :D tapi bila street cat mai dekat .. geli jugaklah. aku cuba tak geli. tapi dah bila tengah makan, dia datang kat kaki... aku tak tendang.. aku sanggup bangun dari kerusi .. hahaha. memalukan. -.- kucing jalanan memang aku takleh tahan geli. :( kalau nak aku bagi makan benda yang aku makan, aku boleh jee bagi. syarat, please jangan dekat dengan kaki aku si sayang bulus semua k. hikss


so, aku tekad ! nanti kalau aku dah ade rumah sendiri, tak kiralah dah kahwin duk dengan suami ka oppps! duk rumah bujang kee. aku nak bela sekor British shorthair, atau american shorthair, takpun, british longhair. fuhh. peneman setia aku buat tu.

ad sikit gambar kucing yang aku tekad nak bela ni. ...


BRITISH SHORTHAIR

BRITISH SHORTHAIR KITTEN

BRITISH LONGHAIR

 comel nak mampos british shorthair. dalam kajian, british shorthair kucing yang mampu hidup lebih lama.  tak pasti berapa belas tahun, yelah. aku ni baca artikel semuanya separuh. paling cantik, british longhair. perhh. bulu gebusss. jiran sebelah rumah , ada british longhair ni. salu datang nyempit kat rumah aku. dia ada dua ekor. sepasang, jantan betina. yang aku suka, jantan tu. hidung,mulut dia pink! comel nak mampos. salu jugak lah aku ramas bulu gebu dia tu. gerammm gilaaaaaa. ughhh.


and last, 

AMERICAN SHORTHAIR


 wuuu. american shorthair ni corak badan bulu dia semua cantik camni. nak ! nak !



tapi paling aku berkenan dekat british shorthair lah. :) munchkin cat! mimpi jelahh aku nak bela kucing tu. susah woi nak jumpa orang bela munchkin cat tu kat Malaysia...


ok.bye ..


No comments:

Post a Comment